Tuesday, November 23, 2010

KAHWIN SUDAH

           salam semua..kembali lagi ok..raya haji sudah setel, kambing kerbau lembu sudah selamat masuk perut aku, so tiba masa nak berblog kembali..hahaha..raya hari itu ada 2 kenduri aku attend. satu yew sepupu my hubby masa raya k'3 kawin yew..izat ngan norma..muda lagi mamat nie..tapi rezeki dia kan..ada yang nak kawen sangat2 tapi tak boleh pulak nak kawen kan..hello!!sabar la kan..


satu lagi kenduri kawen, my dearest friend pujah merkuza kat Perlis..kawan aku masa poly lu..kawan berpoya-poya.aku happy sangat2 dia nie dah kahwin dan aku sedih sama pasal dia dah kahwin coz pasni kami ngak bisa berpoya-poya lagi.hahah..aku sayang minah nie sangat-sangat.

pujah ku sayang..ececeh..

bb nia dengan babah yew..kenyang kami makan kat umah kenduri..kiki



No comments:

Post a Comment