Wednesday, November 24, 2010

BABYWEARING

           salam semua..tadi dok berjalan2 jumpa pulak pasal babywearing nie kat cni.ini hari mahu bercerita pasal babywearing..kebetulan semasa aku balik kampung husband tue hari aku beli la majalah pa ma..ada pulak tunjuk babywearing nie..husband pon cerita la pasal aku yang gunakan babywearing wat bb Nia masa berjalan kat family dia..boleh pulak mak mertua aku cakap macam orang asli ja rupanya..hampeh jakan..aku pon bagitau sama mak mertua aku "mak tau dak, lanie bde nie dah di komersialkan..omputeh pon dah pakai tau..idea memang dari orang asli"..aku ingat lagi masa aku adik aku kecik2 lu, arwah makcik aku mesti mengendong adik aku guna kain batik lepas. my hubby cakap macam org indonesia gamak nya.

nie la rupa kaum org asli yang pakai babywearing edisi kain batik lepas..

omputeh yew edisi  sambil breasfeeding

3 comments:

  1. saya pun ada 1. syok pakainya. mmg kdg2 nampak cam org seberang sikit. hehehehehhe...

    ReplyDelete
  2. 1st pakai pon rasa camtue..org sekeliling pandang semacam ja..tp mmg bestkan pakai..

    ReplyDelete
  3. kalau bawak bb nia gi ofis, jgn lupa pakai...gerenti kecoh 1 ofis...ngeh3

    ReplyDelete