Thursday, May 26, 2011

Season Finale!!!

      Hai semua..lama giler aku tak update blog nie..dah berkulapok jadi nya..aku dah di serang dengan virus nak menaip..gosh!!!tamau la aku bagi berkulapok lama-lama kan..
       Aduhai, korang semua..semalam boleh lupa pulak ada finale American Idol..aku ikut program nie dari mula-mula audition..tp nasib baik la kan, aku tertekan chanel 711...kalo idak, langsung tak update aku..memang marvelous la kan showmanship semalam..My ever fav Scotty McCreery vs Lauren Alaina..I wish that Scooty mesti menang AI nie..Mana yang ikut AI nie, tau jelahkan suara Scooty nie macam mana..ada getaran rasa di jiwa..haha..tapi Lauren Alaina pon apa kurangnya kan..semalam boleh pulak dia dapat 2 vote dari Randy..tp aku suka Jlo masa dia kata, dia pon tatau nak pilih siapa..walaupon dia cakap sblm tue, 1st round amik kat Scotty then 2nd round lak kat Lauren Alaina..but 3rd round??
    Jom kita layan nyanyian Scooty mau dak?Can't wait for the result nie ptg!!2 jam durasi lak tue..jgn lupa nonton yew..

No comments:

Post a Comment