Wednesday, October 20, 2010

20102010

            wah!!!cantik tertarik kau memang the boom la kan tarikh hari ini..beruntung la mana-mana mahluk yang nak amik berkat guna tarikh nie..hehehe..dengan tarikh nie tidak la membawa sebarang makna buat aku kan..ianya hanya nombor yang akan berlalu tanggal jam 12 tengah malam ini..betul ke aku cakap ni?layan saja la kan..
          macam biasa la kehidupa kita ini..ada pasang surut nya..yang muda become veteran, yang mungil jadi la macam dah tak cukup kolagen..hahaha..aku pakai petik ja apa yang terlintas di fikiran aku ni..sudah la tidak relate dengan apa yang aku tulis kan..
         mahu pergi surau sudah aku nie..mahu solat dan pumping..aku ini kan exclusive breastfeeding mum!!!  kelas gitukan..jangan la skip waktu mahu mengepam..minum air mesti banyak, istiqamah itu penting..jom rakan-rakan sekalian..

go green!!

No comments:

Post a Comment