Monday, October 18, 2010

ini hari isnin

      ini hari sudah tanggal 18hb Okt..sekejap saja masa berlalu..hari yang nyaman ini hari..pagi-pagi sudah hujan yang maha lebatnya..mr.hubby boleh pulak pergi kerja lambat..aku gak g keja maca mbiasa..jeolus saja rasa hati aku menengok nya lagi tergolek kat katilkan..kalau la ini hari bukan khari kerja, mahu gak aku tergolek sama.sejuk giler sangat-sangat..sampai ja office, nasib baik tepat2 pukul 8 pagi..selamat tak kena punch card merah..kalu tidak, kena la amsuk ngadap abg ros..
     bb dania, tunggu lagi kan,dengan babah nya tidur dia pon mengikut sama. packing barang baby dania untuk bawak pergi rumah pengasuh lepas mandi baru aku buat. hangat kan sup sayur nya dengan bekalkan ebm. kebetulan kemari sabtu, aku  bawa baby nia g klinik..dia asyik tergaru-garu kepala saja. rupa-rupanya baby nia suspect allergy la pula. disebabkan still breastfeed, aku pon kena la pantang sama..ikan, ayam, daging, mak nenek yang boleh menggatalkan badan kena la aku tidak makan buat sementara waktu..poor me and baby nia..
    sekarang nie, tunggu mr. leong plumbing mahu datang rumah..ada la pula leakage kat saluran bilik air..lepas ja amndi mesti air nya menitis-nitis di car porch. hopefully sumanya dapat di selesaikan semua ini hari. rimas gak rasa kalau camtu..if tak ada tetamu datang rumah tak apa juga. kalau kata mak mertua aku datang camner?takakan aku nak biarkan kebocoran melanda..tak ka haru jadi yew..
   okey la suma.. go green!! 
    

No comments:

Post a Comment